top of page

Advertorial: Η καλύτερη προβολή

Το advertorial (ADVERtising in ediTORIAL) είναι ένα καλογραμμένο, ενδιαφέρον και ελκυστικό άρθρο, που περιλαμβάνει χρήσιμες πληροφορίες ή/και συμβουλές με σκοπό τη διαφήμιση/προβολή μέσω της ενημέρωσης για ένα διαφημιζόμενο προϊόν, υπηρεσία, πρόσωπο ή brand.


Advertorial: Η καλύτερη προβολή
​Πλεονεκτήματα του Advertorial

​σε σχέση με την απλή διαφήμιση

Πιο χρήσιμο To advertorial αποτελεί μία ισχυρή εναλλακτική λύση προβολής, καθώς το περιεχόμενό του είναι ενημερωτικό ή εκπαιδευτικό, είναι δηλαδή χρήσιμο στο κοινό και λιγότερο «επιθετικό» από τη διαφήμιση στην τηλεόραση ή σε banner.

Πιο αξιόπιστο Τα advertorials έχουν προτεραιότητα από άλλους τύπους διαφήμισης, επειδή τις περισσότερες φορές αφηγούνται μια καλά δομημένη ιστορία, που απαριθμεί τα ποιοτικά στοιχεία ενός προϊόντος ή ενός brand χωρίς να γίνονται βαρετά ή ενοχλητικά. Αυτό βέβαια σε μεγάλο βαθμό εξαρτάται από τον συντάκτη του άρθρου, αλλά και το έντυπο ή την ιστοσελίδα στα οποία δημοσιεύονται.

Πιο ενδιαφέρον Το κοινό εκτιμά την εμπειρία και τις απόψεις άλλων ανθρώπων, ιδιαίτερα όταν αυτοί είναι ειδικοί πάνω σε κάποιο θέμα.

Πιο αποτελεσματικό Είναι αποδεδειγμένο ότι το κοινό αντιδρά καλύτερα διαβάζοντας ένα ενδιαφέρον άρθρο από μια διαφήμιση ή ένα κείμενο σε ένα banner.


Διαδικτυακό Advertorial

 
Advertorial: Η καλύτερη προβολή

Ο σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας στην περίπτωση του διαδικτυακού advertorial είναι πού δημοσιεύεται. Λειτουργεί πολύ πιο αποδοτικά όταν αναρτάται σε έναν αξιόπιστο ιστότοπο με πλούσιο ενημερωτικό υλικό που απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό-στόχο, όπως το nsonline.gr και συμβάλλει:

  1. στη δημιουργία επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα και τα social media του διαφημιζόμενου,

  2. στην ενίσχυση της θέσης του στις οργανικές αναζητήσεις στο διαδίκτυο,

  3. στη δημιουργία ενεργών συνδέσμων (active links) μίας ιστοσελίδας.

Το advertorial στοχεύει στη βελτιστοποίηση των αναζητήσεων για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά μέσω της χρήσης έξυπνων συνδέσμων με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας διαχρονικά.

Πλεονεκτήματα του διαδικτυακού Advertorial

Συνδέεται έξυπνα με την ιστοσελίδα (backlinks) Η σύνδεση των λέξεων-κλειδιών που είναι εύστοχα τοποθετημένες μέσα στο advertorial, γίνονται αποδεκτές και προβάλλονται σε υψηλότερη θέση από τις μηχανές αναζήτησης. Τα backlinks με τη μεγαλύτερη αξία προέρχονται από δημοσιεύσεις και άρθρα σε ποιοτικούς ιστότοπους και συμβάλλουν στην αύξηση της προβολής στις οργανικές αναζητήσεις.

Αυξάνει την προβολή και τη θέση στα αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης Αυτός είναι ο πρωταρχικός στόχος κάθε διαφημιζόμενου, καθώς συνεπάγεται αύξηση του ποσοστού μετατροπής και κατ' επέκταση περισσότερες πωλήσεις. Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα αποδίδουν μόνο όταν το advertorial δεν γράφεται για τις μηχανές αναζήτησης αλλά για κάποιο συγκεκριμένο κοινό-στόχο.

Ενισχύει την εύρεση σελίδων (indexing) Το indexing αυξάνει την προβολή του άρθρου και το οδηγεί στις υψηλότερες δυνατές θέσεις αναζητήσεων βάσει ορισμένων λέξεων-κλειδιών που με τη σειρά τους οδηγού στον ιστότοπο του διαφημιζόμενου.

Συμμετοχή του κοινού. Το κοινό συχνά εκφράζει τις δικές του απόψεις, σχολ.ιάζει ή/και αναρτά κριτικές (reviews) στο διαδίκτυο, οι οποίες συμβάλλουν με τη σειρά τους στην αναγνωρισιμότητα και προβολή του προϊόντος, καθώς βαθμολογούν και συστήνουν το προϊόν σε άλλους οι οποίοι δοκιμάζουν το ήδη δοκιμασμένο προϊόν. Έτσι αυξάνεται ακόμα περισσότερο η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα και στα social media του διαφημιζόμενου.


Advertorial: Η καλύτερη προβολή

Συμβουλές για την επιλογή εντύπου ή ιστότοπου

  • Απευθύνεται στο κοινό-στόχο σας.

  • Δημοσιεύει σχετικό και πρωτότυπο περιεχόμενο και κυρίως ενημερωτική non-branded αρθρογραφία.

  • Είναι δημοφιλής στο κοινό-στόχο σας, δηλαδή σκοράρει υψηλά σε χρόνο παραμονής/επίσκεψη, προβολή σελίδων/επίσκεψη και έχει χαμηλό ποσοστό εγκατάλειψης.

  • Αποφύγετε τους ιστότοπους που δημοσιεύουν αποκλειστικά advertorial με branded περιεχόμενο και μη πρωτότυπο περιεχόμενο επικαιρότητας, καθώς σκοράρουν πολύ χαμηλά στο Google ranking.






Advertorial: Η καλύτερη προβολή


Συμβουλές για αποδοτικό advertorial

  • Επιλέξτε προσεκτικά το έντυπο ή τον ιστότοπο που θα το δημοσιεύσετε.

  • Προτιμήστε non-branded περιεχόμενο (χωρίς όνομα προϊόντος/μάρκας).

  • Συντάξτε το περιεχόμενο με αξία για το κοινό-στόχο.

  • Διατηρήστε καλή ισορροπία στις λέξεις-κλειδιά για τις μηχανές αναζήτησης.

  • Επιλέξτε έναν συντάκτη με αξιοπιστία και κύρος στο κοινό-στόχο.



Συμπέρασμα

Τα advertorials μπορούν να φέρουν οφέλη σε μία καμπάνια βελτιστοποίησης SEO και το κοινό τα αποδέχεται ως πιο αξιόπιστα από την κοινή διαφήμιση, αλλά μόνο αν είναι υψηλής ποιότητας, καλά σχεδιασμένα, τοποθετημένα σε έναν αξιόπιστο και δημοφιλή ιστότοπο και αν τηρούν τόσο τους δεοντολογικούς κανόνες όσο και τις κατάλληλες τεχνικές για υψηλότερη θέση στις αναζητήσεις της Google.


Για σίγουρη επιτυχία, μην ξεχνάτε ότι πρωτίστως γράφετε για τον αναγνώστη! Κεντρίστε του το ενδιαφέρον με ένα καλογραμμένο άρθρο!
bottom of page