top of page

Δημοτική Συγκοινωνία: Το «Ξεκούρδιστο Ρολόι» του Δήμου Νέας Σμύρνης


Πολίτης καταγγέλλει: «Νιώθω ότι με πούλησε το λεωφορείο» - Συχνά απουσιάζει αδικαιολόγητα και απροειδοποίητα το πρωινό δρομολόγιο της δημοτικής συγκοινωνίας, αφήνοντας δημότες χωρίς σύνδεση με το Μετρό.



Δημοτική Συγκοινωνία: Το «Ξεκούρδιστο Ρολόι» του Δήμου Νέας Σμύρνης


Στην «Ελλάδα του 2.0», όπου η ψηφιακή μετάβαση και η αναβάθμιση των υπηρεσιών είναι το ζητούμενο, η καθημερινή πραγματικότητα έρχεται να επιβεβαιώσει ότι οι βασικές λειτουργίες του κράτους, ειδικά σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης, λειτουργούν συχνά ως ένα «ξεκούρδιστο ρολόι». Αυτή τη φορά, η δυσλειτουργία εντοπίζεται στον Δήμο μας, όπου δημότης ξεσπά για τη χρόνια αναξιοπιστία της δημοτικής συγκοινωνίας.


Το Πρωινό Δρομολόγιο που «χάθηκε»


Συγκεκριμένα, ο καταγγέλλων δημότης περίμενε το πρωινό δρομολόγιο της «άνω γραμμής», το οποίο, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Δήμου, εκκινεί από την αφετηρία του στις 7:15 το πρωί ανά 60 \λεπτά. Το δρομολόγιο αυτό έχει ζωτική σημασία, καθώς μεταφέρει τους πολίτες στον σταθμό του Μετρό Νέου Κόσμου μέσω μιας συντομότερης και πιο συμφέρουσας διαδρομής σε σχέση με τις γραμμές του ΟΑΣΑ.


Ωστόσο, το λεωφορείο δεν έκανε ποτέ την εμφάνισή του.

«Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε ένα μήνα που συμβαίνει· νιώθω ότι το λεωφορείο με πούλησε»

Η Απουσία Εμπιστοσύνης και Ενημέρωσης


Το μείζον πρόβλημα, όπως αναδεικνύεται από την καταγγελία, δεν είναι μόνο η απώλεια ενός δρομολογίου, αλλά η παντελής έλλειψη ενημέρωσης. Στην ιστοσελίδα του Δήμου δεν υπήρχε καμία σχετική ανακοίνωση για την ακύρωση του δρομολογίου, αφήνοντας τους πολίτες μετέωρους.


Ο καταγγέλλων εξέφρασε την έντονη ανησυχία του ότι δεν ξέρει κάθε φορά αν θα αργήσει στη δουλειά του ή όχι, με όποιες συνέπειες φέρει αυτό στην εργασία του.


«Η παροχή των υπηρεσιών του Δήμου πρέπει να είναι διαρκής και όχι αποσπασματική. Να μπορούμε να εμπιστευτούμε το δήμο. Να μην είμαστε με την ψυχή στο στόμα και να ποντάρουμε στο αν θα έρθει το λεωφορείο ή όχι», επεσήμανε, υπογραμμίζοντας την κρίσιμη ανάγκη για διαφάνεια και αξιοπιστία στις παρεχόμενες υπηρεσίες.


Η καταγγελία αυτή θέτει εκ νέου το ζήτημα της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρουν οι δημοτικές συγκοινωνίες, οι οποίες οφείλουν να λειτουργούν ως σταθεροί πυλώνες στην καθημερινότητα των εργαζομένων πολιτών.


Δημοτική Συγκοινωνία: Το «Ξεκούρδιστο Ρολόι» του Δήμου Νέας Σμύρνης

bottom of page